شرکت داری

مشاور و دستیار مدیران شرکت ها جهت توسعه هرچه بهتر شرکت خود

شرکت داری

مشاور و دستیار مدیران شرکت ها جهت توسعه هرچه بهتر شرکت خود

شرکت داری

مجموعه شرکت داری با هدف مشاوره و کمک به مدیران شرکت ها جهت اداره شرکت و توسعه و موفقیت آنها خدمات خود را آغاز کرده است. این مجموعه علاوه بر خدمات شرکت داری محصولات مرتبط با شرکت داری را عرضه کرده و مطالب و نکته هایی طلایی را برای مدیران ارائه می نماید.

تضمین عدم ورود خسارات کارگری به شرکت ها

چهارشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۸، ۰۶:۰۰ ب.ظ

در ابتدا این موضوع را عرض کنم که ما در مجموعه شرکت داری هیچ گاه با مسئله ای به نام دعواهای کارگری روبرو نخواهیم بود و دو دلیل آن اینکه قبل از استخدام نفرات، تا سر حد امکان تحقیقات مورد نیاز از اشخاص مورد نظر را به عمل آورده و نسبت به عقد قرارداد با همکاران محترم اقدام می ورزیم و از طرفی حقوق تعریف شده و توافق شده را به کاملی و درستی به ایشان پرداخت می نمائیم.

 

pic1043

 

اما متاسفانه در برخی از شرکت ها گاها چنین مواردی پیش می آید که گاها به دلایل غیر منطقی برخی از کارگران، ادعاهای واهی و بی اساس می نمایند و قصد ورود خسارت به شرکت را دارند. ما برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی راه پیشگیری را پیشنهاد می کنیم.

در این روش قراردادی با شرکت شما بسته می شود و اقدامات اولیه ای توسط تیم ما در شرکت شما انجام می شود و شما هیچ وقت با چنین مشکلی مواجه نخواهید شد و اگر هم به فرض محال چنین اتفاقی افتاد، طبق قرارداد، هزینه آن را ما خواهیم پرداخت.

 

pic1044

 

در صورتیکه تمایل به عقد قرارداد پیشگیری نداشته باشید و شکایتی از ناحیه کارگران برای شما پیش آید، باز هم وکالت شرکت شما را بر عهده گرفته و بجای مدیر شرکت در جلسه حضور بهم رسانده و تا جایی که امکان دارد از ورود خسارت به شرکت جلوگیری می کنیم و آن را به حداقل می رسانیم.


برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره ما به نشانی وب سایت ما مراجعه نمایید:

http://www.sherkatdari.ir/ 

(کلیک کنید)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی