شرکت داری

مشاور و دستیار مدیران شرکت ها جهت توسعه هرچه بهتر شرکت خود

شرکت داری

مشاور و دستیار مدیران شرکت ها جهت توسعه هرچه بهتر شرکت خود

شرکت داری

مجموعه شرکت داری با هدف مشاوره و کمک به مدیران شرکت ها جهت اداره شرکت و توسعه و موفقیت آنها خدمات خود را آغاز کرده است. این مجموعه علاوه بر خدمات شرکت داری محصولات مرتبط با شرکت داری را عرضه کرده و مطالب و نکته هایی طلایی را برای مدیران ارائه می نماید.

در ابتدا عرض کنم که هم ما و هم کلیه مردم عزیز کشورمان و شرکت ها و کسب و کارها و غیره موظفیم نسبت به پرداخت حق بیمه های قراردادهای پیمانکاری یا غیره و مالیات های عملکرد و ارزش افزوده خود انجام وظیفه کرده و آنها را بپردازیم.

اما گاهی اوقات اتفاق افتاده است که به دلیل عدم تسلط به قوانین، مدیران و مالکین شرکت ها، عملکردهای خود را به گونه ای اشتباه در اظهارنامه های خود اظهار کرده اند که این کار باعث برداشت های غلط توسط ادارات مالیات، ارزش افزوده یا تامین اجتماعی شده است و  نتیجتا منجر به صدور مالیات یا بیمه های غیر منطقی برای شرکت شما شده است.

 

pic1046

 

ما پرونده شما را در هر نقطه از کار در زمان ارائه اظهارنامه، دفاع از برگ تشخیص یا قطعی و یا حتی حکم هییت اختلاف یا تجدید نظر حاضریم به عهده بگیریم و به شما کمک کنیم تا مالیات خود را به اندازه درست آن بپردازید، نه بیش از آنچه که شرعا و عرفا وظیفه شماست.

 

pic1045

 

نکته قابل توجه اینجاست که خیلی از دوستان برای بررسی پرونده های بیمه و مالیات شما مبالغ بسیاری را به عنوان پیش پرداخت دریافت کرده و بعضا کاری هم انجام نمی دهند. باتوجه به هدف مجموعه شرکت داری که همانا کمک به مدیران و مالکین شرکت ها برای مدیریت بهینه شرکت هایشان است، ما پس از عقد قرارداد کار شما را انجام داده و درصدی از مبالغ کسر شده از بیمه یا مالیات اولیه شما را برای سهم خودمان مطالبه و دریافت می کنیم.


برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره ما به نشانی وب سایت ما مراجعه نمایید:

http://www.sherkatdari.ir/ 

(کلیک کنید)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی