شرکت داری

مشاور و دستیار مدیران شرکت ها جهت توسعه هرچه بهتر شرکت خود

شرکت داری

مشاور و دستیار مدیران شرکت ها جهت توسعه هرچه بهتر شرکت خود

شرکت داری

مجموعه شرکت داری با هدف مشاوره و کمک به مدیران شرکت ها جهت اداره شرکت و توسعه و موفقیت آنها خدمات خود را آغاز کرده است. این مجموعه علاوه بر خدمات شرکت داری محصولات مرتبط با شرکت داری را عرضه کرده و مطالب و نکته هایی طلایی را برای مدیران ارائه می نماید.

خرید و فروش و انتقال سهام

سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۴۸ ق.ظ

در کشور ما بحث فروش سهام فقط به برخی شرکت های بزرگ و با قوانین بسیار سخت روبروست. اگر شرکتی بخواهد به آن حدی از اعتبار برسد تا بتواند در بورس یا فرابورس اقدام به فروش اوراق سهام بنماید باید 7 خوان رستم را طی کند.

 

pic1038

 

در عوض شرکت های کوچک اگر بتوانند از سرمایه در گردش مناسب و کافی برخوردار شوند می توانند بخوبی تعالی یافته و حیات جاودان پیدا کنند، از طرفی مردم عادی می توانند به جای سپرده گذاری در بانک ها و یا ورود پول های سرگردان به بخش های ارز و ملک و غیره در شرکت ها با خیال راحت سرمایه گذاری کنند و همه طرفین از این ماجرا سود کافی ببریند.

 

pic1037

 

بی شک این مهم هم پس از ارزش و قیمت گزاری شرکت ها امکان پذیر بوده و مجموعه شرکت داری در سراسر کشور می تواند متولی این کار اقتصادی ارزشمند گردد.


برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره ما به نشانی وب سایت ما مراجعه نمایید:

http://www.sherkatdari.ir/ 

(کلیک کنید)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی