شرکت داری

مشاور و دستیار مدیران شرکت ها جهت توسعه هرچه بهتر شرکت خود

شرکت داری

مشاور و دستیار مدیران شرکت ها جهت توسعه هرچه بهتر شرکت خود

شرکت داری

مجموعه شرکت داری با هدف مشاوره و کمک به مدیران شرکت ها جهت اداره شرکت و توسعه و موفقیت آنها خدمات خود را آغاز کرده است. این مجموعه علاوه بر خدمات شرکت داری محصولات مرتبط با شرکت داری را عرضه کرده و مطالب و نکته هایی طلایی را برای مدیران ارائه می نماید.

معرفی محصولات شما به اصناف کل کشور

سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۰۳ ب.ظ

یکی از مهمترین بخش های یک شرکت، واحد بازاریابی و فروش کالاهاست. اگر این واحد از شرکت کار خود را به خوبی انجام دهد می تواند ظرفیت تولید شرکت را بالا برده و تمامی برآوردهای شرکت به درستی به حقیقت بپردازند.

 

pic1031

 

از طرفی هزینه های بازاریابی و فروش کالاها یکی از پر هزینه ترین هزینه های هر شرکت است.

ما در مجموعه شرکت داری در حال تشکیل یک شبکه بزرگ بازرگانی، بازاریابی و فروش و خدمات کشوری هستیم که به محض شروع به کار این هسته از سازمان ما به خوبی می توانیم کالا ها و خدمات شما را در سراسر کشور حداکثر زمان یک هفته معرفی کرده و بفروشیم.

 

pic1032

 

یا اینکه تمامی اطلاعات بازارهای هدف شما را در سراسر کشور در عرض فقط چند روز گرداوری کرده و در اختیار شما قرار دهیم و یا اینکه در عرض فقط یک هفته کلیه اطلاعات آماده شده شما را به این جامعه هدف که می توانند سوپرمارکت های سراسر کشور، لوازم خانگی فروشی ها، مهرسازی ها، بانک ها، ادارات و یا غیره باشند تحویل داده و رسید آنها را به شما تحویل نمائیم. کافی است شما قیمت های مناسبی را برای کالاهای خود تعیین کنید تا امکان فروش آنها به راحتی انجام شدنی باشد.


برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره ما به نشانی وب سایت ما مراجعه نمایید:

http://www.sherkatdari.ir/ 

(کلیک کنید)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی