شرکت داری

مشاور و دستیار مدیران شرکت ها جهت توسعه هرچه بهتر شرکت خود

شرکت داری

مشاور و دستیار مدیران شرکت ها جهت توسعه هرچه بهتر شرکت خود

شرکت داری

مجموعه شرکت داری با هدف مشاوره و کمک به مدیران شرکت ها جهت اداره شرکت و توسعه و موفقیت آنها خدمات خود را آغاز کرده است. این مجموعه علاوه بر خدمات شرکت داری محصولات مرتبط با شرکت داری را عرضه کرده و مطالب و نکته هایی طلایی را برای مدیران ارائه می نماید.

ابزار های ویژه مدیران

يكشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۳۶ ق.ظ

برخی کالاها در زمانهای خاص خود می توانند به عنوان ابزارهای کمکی برای امر برنامه ریزی امور مدیر و یا ثبت خاص و متمرکز نمودن اطلاعات جهت استفاده های سریعتر و سهل تر و یا برای معرفی شرکت در یک فضای خاص استفاده شوند که این ابزار می تواند هم از نظر رسیدن به اهداف و هم از نظر برندینگ، برای یک مدیر خیلی مثمر فایده باشد.


 در نظر بگیرید یک ویدیوی معرفی از شرکت خود را روی یک USB همراه خود دارید و در یک جمع مشتریان در فضایی باز حضور دارید. به ناگاه از شما خواسته می شود محصولات یا کارگاه و یا سایر تواناییهای خود را به معرض دید آن افراد قرار دهید و اتفاقا شما یک دستگاه ویدیو پرژکتور جیبی (ابزار ویژه مدیران) کوچک چند سانتی به همراه خود دارید و با وصل کردن USB به آن، ویدیوی مربوطه را در فضای باز با کیفیت عالی روی دیوار به ابعاد 3*5 متر پخش می کنیدو مطمئن باشید که علاوه بر معرفی دقیق شرکتتان، توانسته اید خاطره ای خاص در ذهن مشتریانتان ایجاد نمائید. 

.

ما در این قسمت از محصولات، چنین کالاهای جالبی را برایتان معرفی خواهیم کرد.



برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره ما به نشانی وب سایت ما مراجعه نمایید:

http://www.sherkatdari.ir/ 

(کلیک کنید)


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی